14 Eylül 2017 Perşembe

Dondurucuda Patlıcan Yemeği

Bu sene dondurucuya sebze atmayacaktim ama dayanamadim. Azar azar birşeyler yaptım. Bunlar benim kurtarici yemeklerim. Bu malzemeleri memleketten getirdim çok tazeler.

Malzemeler
  • 6 adet patlıcan
  • 3 adet domates
  • 2-3 adet biber
  • 3 diş sarımsak
  • Tuz
Yapılışı
  • Patlıcanları alacalı soyup küp küp doğradim.
  • Tuzlu suda 15 dakika bekletip yıkadım.
  • Domates, biber ve sarımsağı yemeklik doğradim.
  • Tencereye önce patlıcanları sonra domatesli karışımı koyup karıştırdım.
  • 15 dakika kadar pişirdim.
  • Soğuyunca iki yemeklik olacak şekilde buzdolabı poşetine pay ettim.
  • Dondurucuya attım.
  • Şifa olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elma Sirkesi

Malzemeler Yeterince elma 1 yemek kaşığı şeker Icme suyu 1 silme cay kasigi kaya tuzu 2 lt lik kavanoz Yapılışı 1. Elmalari iyi...